INI LAH DIRI KU...

Perjalanan Hidup Seharian. Tiada Yang Istimewa.

Wednesday, August 4, 2010

Hanjweng Part 2.. 4/8/2010

Pagi ni aku check gak hp aku kalo2 ada sms "semalam sy tunggu awak..tapi awak tak de" atau "semalam sy tertido tak dengar bunyi hp.." tak pun "semalam sy pengsan dalam bilik, pagi ni baru sedar.." tapi tak der pun sms yg sewaktu diatas pun..

Aku dah hangin.. tak pe... sabar..

Kul 10am aku dpat call..tgk nombor memang sah la lecturer aku.. "mintak maaf, hp sy ni rosak, tak de bunyi, pastu "monitor" dia tak clear so tak dapat baca sms.. bukan mlm ni ke kita jumpe.." adusss.. bole sakit jiwa aku dengar alasan tak munasabah dia.. kalo "monitor" (=screen) hp pun tak bole bac sms, mcm mana dia bole tau aku yg sms... aku pun malas nk panjangkan citer.. tak guna nk argue pun..tak dpat pingat pun kalo nk bertekak..dpat fail ada la kot..

So aku set semula appmnt nk jumpa dia hari Ahad ni kul 1pm.. hari Sabtu aku nk call dia to reconfirm.. kalo aku dtg Ahad ni tak der jugak..memang la sambil lari aku jentik hidung dia..

Hari ni aku keje mcm produktif sikit.. tak perasan dah pukul 6pm.. habis kan keje sikit kul 7.30pm aku balik.. bosan gak tak buat ape kat umah..ermmm.. tengah download movie. nak tengok sex n the city.. lmbat nye nk download..dah sejam baru 10min gerak.. tak pe jap2 lagi bole tengok..

tak tau la sempat tgk ke tak..ntah2 movie tu yg tengok aku balik..tido nganga..

No comments: