INI LAH DIRI KU...

Perjalanan Hidup Seharian. Tiada Yang Istimewa.

Wednesday, March 2, 2011

Aku Suka Banget

Lama giler tak masuk kat blog ni.. mcm banyak benda yg aku nak letak tapi byk jugak la yg aku dah lupa.. Ok kita ambik kejadian yg paling recent yg jadi...

Sebelum ni aku punye la hangin satu badan dgn lecturer aku yg tak tepati masa dan janji.. tapi sekarang ni hangin tu dah hilang... lecturer aku ni dah ok..baik giler lak...

Last Saturday aku gi jumpa dia, lepas sebulan tak jumpa untuk buat aku punye final assignment. Janji jumpa pukul 10am.. lagi 10min kul 10am aku dah terpacak kat depan office dia.tapi kelibat dia tak nampak lagi..mungkin sebab belum pukul 10am so dia belum datang lagi..

10am.. tak de jugak batang hidung dia.. aku dah berpeluh dah.. ni kalo tak datang buat penat je aku pepagi bangun habiskan minyak gi fakulti ni.. tak pe tunggu lagi..

10.13.. Eeeeee... rasa aku nak menjerit dah..dia buat perangai lagi ke.. dah la dulu aku tunggu kemain lama tau2 dia tak der...

10.29.. aku tak kira..aku nak sms dia bagitau aku dah terpacak jadi tiang TNB kat depan office dia ni.. biarkan dia rasa bersalah sebab dah janji nk jumpa tapi dia tak datang.. baru jer aku nk tekan send tetiba dapat call dari dia.."saya on the way..singgah bank kejap".. terus panas tahap maksima aku tadi turun cair macam salji.."ok tak pe, saya tunggu" hehehe..

Aku pun jumpa la dia n discuss pasal assignment aku tu.. punya la dia baik sampai dia sanggup letak aku dah meet dia byk kali..padahal aku baru jer jumpa dia 3 kali.. "kalau awak buat consistent mcm ni lagi 3 kali, awak dah bole complete assignment ni..saya bole bagi awak "A".." terkedu jap aku dengar... rasa mcm senyum2 kelat sebab dia nak bagi A untuk assignment ni..

Aku dah janji nak jumpa dia lagi untuk 2 atau 3 kali lagi..pastu dah bole submit.. pastu aku dah bole grad..yahooooo..... InsyaAllah, kalo diizinkan tuhan, aku grad and convo la dalam tahun ni jugak... lama gila aku study..tu la selalu sangat extend.. member lain sume dah grad..isshhh.. tak pe..aku pun tak la nak kejar apa pun pas grad ni.. bukan bole dapat naik pangkat..

Ermm.. ape plan pas grad ni?.. aku ingt nak lepak dulu dalam setahun pastu aku nak sambung balik study..boleh ker?? ntah la...

No comments: