INI LAH DIRI KU...

Perjalanan Hidup Seharian. Tiada Yang Istimewa.

Wednesday, August 4, 2010

Hanjweng... 3/8/2010

Aku hari ni keje mcm biasa.. tenghari ni aku kene call jugak lecturer aku untuk set academic writing. Topic pun tak select lagi..iissshh ni dah minggu keberapa dah..sempat ke??...

Panggilan aku berjawab.. confident rasanye nak buat paper ni.. appointment set mlm ni kul 9pm kat fakulti.. kul 6.30pm aku pun blah balik...

Sampai kat Putra, aku ambik kete terus gi umah Im. Kul 7.30pm kitorang gi Shah Alam. Ermm kalo sampai cepat, best gak singgah kat Ani Sup Utara mkn sup dgn bubur nasik.. Tapi aku tak bole ingt masa aku mengamuk kat Ani Sup Utara Kuala Selangor... dah jadi meroyan aku masa tu..

Back to the story, kitorang pun jalan ikut tol Damansara.. jem giler.. hajat nk makan sup tak jadi la nmpak nye..panjang giler jem.. sampai kat fakulti tepat2 kul 9pm.. dengan confident dan kembang hidung (sebab jln laju) aku gi bilik lecturer ni.. mesti byk benda boleh discuss untuk prepare writing aku ni... aku tengok pintu bilik dia kunci.. tapi grille tak pulak lock.. aku pun call..tak angkat..4 kali aku call.. tak pe aku tunggu jugak..mungkin dia ada class mlm belum habis..
30 minit berlalu.... aku mundar mandir kat situ.. habis sume article kat noticeboard tu aku baca..
45 minit berlalu.. aku call..tak jugak angkat...
1 jam berlalu... tak de jugak bayang2 dia tengah jalan ke, tengah korek hidung ke.. isshh ni yg buat aku nk sumpah berbakul-bakul...
1 Jam 15minit berlalu... memang la *#&$(#&@)(@ (korang je la yg bagi ayat tu..) kelibat dia lansung tak nampak... aku dah berpeluh2..perut aku jgn cakap la..lapar giler..
1 Jam 30minit berlalu... aku call tak jugak angkat..aku sms bagitau aku dah tunggu lama kat depan pintu bilik dia..tak jugak reply..memang sah..aku dah kene kencing.. hanjweng betul la...

Aku pun blah...tak guna aku tunggu dah..kalo aku tunggu..X'mas pun aku belum tentu dia ada..
memang la tak tepati janji.. aku memang mengamuk giler.. cuma aku tak bole nak tendang pintu dia sebab kang pecah dia tau aku yg tendang..dah dia fail kan aku lak..

Huwaaaa..... dengan frust teramat..aku blah balik..marah punye pasal..aku dgn Im makan byk sangat.. Ikan siakap 3 rasa, sup ekor, cendawan goreng, sotong goreng tepung, telur bistik.. ha byk giler tapi kitorang berdua je habiskan..puas hati aku...

No comments: