INI LAH DIRI KU...

Perjalanan Hidup Seharian. Tiada Yang Istimewa.

Wednesday, July 30, 2008

Anak Ikan..

Pertama kali aku memandang anak ikan ni.. terus aku terpikat.. aku tak pedulik kalo org kata tak sesswai.. aku tetap nak memiliki dia... cute sgt... mungkin sebab dah terpikat aku terus nak... mungkin jugak bak kata pepatah 'cinta pandang pertama' sekali pandang terus terpikat dan nak memilikinya..

Pertemuan pertama kali kat Midvalley... bila dekat dia pun datang.. ermmm dah jodoh agaknya.. nak buat mcm mana... byk jugak yg lain aku tengok tapi yg ni lain sikit.. tengok je terus tertarik..

Aku bagitau kat Im..dia kata dia tak kisah... kalo dia dah bagi 'greenlight' apa lagi terus la aku nak...

Dah 3 hari aku memilikinya... sejuk mata memandang... lega rasa bila tengok.. hilang stress...

aku tak pasti berapa lama aku boleh memilikinya... harap2 lama la... tapi kalo dah ditakdirkan tak lama .. aku pasrah..

Tengok la gambar dia kat bawah ni...

Korang ingat aku bercinta dengan org lain ker? ni la mini aquarium kat office. 2 ekor anak ikan tu aku beli kat Midvalley.. aku belum bagi nama lagi... ermm tengah fikir nama yg seswai..

5 comments:

peanutbutter said...

siallll....baru nak tanya 'wat happened?'

ropanya ikan betui dlm balang itew.

x dpt nama lagi kew?

Anonymous said...

tak tau nk bagi nama apieww... ko bagi ler...

SP

Adika Harris said...

ahaks~ somehow i find reading your blog is quite interesting :), just letting you know that you are a ready from Brunei... Cheerios Dude

Anonymous said...

bg dye name...'citot' (^^,)v
hahahahhah

Anonymous said...

hahahhaaaaaaaaa.....