INI LAH DIRI KU...

Perjalanan Hidup Seharian. Tiada Yang Istimewa.

Wednesday, May 7, 2008

GAMPHUNK.. BABIAS..



Hari ni Sanyrosa Nyonya-nyonya sosialis mengamuk..
sebabnya dia register streamyx last saturday.. kata nya 3 hari tapi sampai hari ni tak jugak ada service.. udah di call tapi diorang kata 'Tunggu dalam 3-6 hari bekeja.. En tengok lampu kat modem tu kalo berkelip makna nya belum lagi..' apa diorang ingat duk keje nak menatap kat lampu yg berkelip tu ke nak tengok samada dah ada service ke belum...
Aku pun tak paham nape lama sangat nak activate service tu... apa diorang kene panjat gunung dulu ke nak activekan.. atau diorang kene menyelam kat lautan Pacific nak tanam wayar2 kat dalam laut tu baru boleh activate service tu...

Sanyrosa nyonya-nyonya sosialis kata dia nak call balik nak mengamuk.. kalo tak jugak active kan dia nak cakap dengan Manager ke.. GM ke.. GQ ke.. Ermmm ntah la..diorang ni keje mcm zaman batu...

5 comments:

gadhogadho said...

hehe... aku lak kat sini apply internet connection kat umah. diaorg amik masa 3 minggu just to confirm address aku. diaorg kata aku nyer address salah. bajing (babi+anjing) tul!! dia ingat aku tak tau ke address aku sendiri... letih kepala hotak aku deal ngan diaorg ni..

thelaughinggas said...

bajingkobek!! (babi+anjing+kote+lembek) boleh gitu??? hehehe..

siall kan..streamyx ni. sian si sanyrosa nyonya sosialis tu..mesti nak bukak blog sendiri tak dpt2 tu.

Anonymous said...

hahaha.. memang Gambabijingnaj (Gamang+Babi+Hanjing+Najis).. Nyonya Sosialis ingat semalam balik keroje bulih ler pakai.. ingat nak buatkan blog untuk dia pastu nanti tau ler dia nak mengupdate kan.. mungkin hari ni kot..

SP

thelaughinggas said...

hihihihi....

wahh...bestnya ramei le kengkawan kita ada bloggie ni :D tak sabor nak baca 1st entry nyonya sosialis itew..

.::EdDy BaNoD::. said...

bakimpiang!! (babi+kimak+gampiang)...
akulah cust yg x putus2 kol streamyx tuh bila x leh connect... kol 100 tuh ari2 bior report kamu byk n baru diaorg kene bising..

sian sanyrosa nyonya sosialis..patutlah blog dia bersawang bakimpiang