INI LAH DIRI KU...

Perjalanan Hidup Seharian. Tiada Yang Istimewa.

Thursday, January 3, 2008

Good Bye 2007... Welcome 2008

Malam New Year

Malam Isnin lepas malam terakhir penceritaan tok tahun 2007... ramai yg celebrate New Year kat KL tapi aku stay kat umah Im.... kitorang masak2 (masak mcm nak rak tapi 3 org je yg makan...) antara menu malam tu Ayam Goreng berempah Adabi & sup ayam hasil air kaki Im... aku plak masak meehoon goreng yg ramuannya lebih byk dari meehoon... pastu ada la yg lelain mcm Jelly (yang rasa mcm ubat batok beli kat kedai sinseh Ban On Tong... tongsampah je la yang rasa jelly theww)... pastu ada mashed potato.. pas mkn kitorang lepak jap (sambil tgk bunga api yg suam2 kuku) kitorang gi Putrajaya... aku ngantok giler.. sempat gak tido dalam kete 10mins (kalo tak dikejutkan..mau aku tido sampai pagi)...






Tak la happening kat Putrajaya (or mungkin sebab aku sampai pukul 1am) yang ramai kat situ makcik2 yang duk terkejar2 anak2 diorang (mcm amazing race aku tgk makcik tu tercunggap-cungap.. mesti dia terasa dia hampir2 nak sampai kat finishing point sambil tangan pegang clue..)




Agak2 dah boring tahap Atasinchi.. kitorang lepak kat jambatan mengadap PICC... ok gak la view kat situ walaupun view2 yg menarik dah dilindungi oleh mat2 rempit yang beratur nak sign tok volunteer muka diorang tok seret kat jalan...





Sebelum aku pun turut sama sign tok seret kan muka aku kat jln & sebelum aku pun tetiba lak 'High Five' kat mat2 rempit tu..baik aku balik.. sampai je umah aku pun menggeleparcarik tilam nak landing...





Mingtian.. (itu olang cina kata esok hali...) kitorang gi Sunway.. teringin nak main ice skating tapi tgk view dari atas mcm padat dan sendat & rasa tak sanggup lak nak basahkan spender aku kalo jatuh atas ice tu so kitorang gi ler lepak minum kat JCO Doughnut... bertambah lagi seinci perut aku pas makan doughnut tu..




To Steve & GadhoGadho... aku tak kira nanti aku nak gak gegarkan Rumah Mode thew.. bior habis sume baju kat situ... yg tinggal Ibuk Mode yang tak bersanggul sebab dengan sanggul2 dia aku ambik..... menchi thawwwww......

1 comment:

gadhogadho said...

Cepat!Cepat! Mali booking Lumah Tumpangan Ah Zu... manyak mulah... ala liskaun!!! Makan flee!! Halal halam lu tanggung sendili!!