INI LAH DIRI KU...

Perjalanan Hidup Seharian. Tiada Yang Istimewa.

Sunday, December 30, 2007

Tirai Penutup 2007

Errmmm... segan lak nak mula hehe... ni ler blog pertama yg berjaya aku cipta...ni pun sebab memasing dah ada blog tak kan aku sowang je yg tinggal belakang..

sebelum tirai 2007 berlabuh.. nak gak aku abadi kan kenangan 2007 mungkin kalo nak letak sume cite yg jadi idak ler dapat aku mengingatkan sume.. tapi 2008 punye cite pasti ada..



So 2007 ni kira sempat la gak aku meng'create'kan sendiri blog aku.. dan 2008 nanti insyaAllah akan aku masukkan cite2 yg terjadi...



Sebenornya perut aku tengah sakit ni (pasal tu ler nama blog ni pun rhope githu jugak).. k aku gi jumpa Dr Tan dulu..

3 comments:

gadhogadho said...

Yeaayyy huuu!!! Welkam to blogging world!!!!

malaslaaaaa said...

nak join la....

peanutbutter said...

si malas...join je le